Megalapítottam az Üzleti Bloggerek közösségét az Inda-n. Majd egy hét múlva rájöttem, hogy ezzel akkor foglalkozni is kellene kicsit.
Először is szemet szúrt, hogy egy régi (nem túl szerencsés) blogomat adtam meg mint weboldal, amit nem kellene talán...
Majd kiküldtem egy twittet a csicsergőknek, hogy itt egy közösség, bla-bla (persze ezt max 140 karakterben).
Majd rájöttem, hogy valami közös célt is adni kellene ennek a közösségnek (amíg az magától ki nem találja..).
A célkitűzésre már a bejegyzés címe is utal: kevesebb unalmas (bujtatott) üzleti blog, több tartalom és érdekesség legyen a blogokon, amire bizony rá kell venni az embereket, mert különben csak szemetet gyártunk.
Saját magam is tonnányi elektronikus hulladékot gyártottam így virtuálisan, és magamon tudom legjobban, hogy a sok félreértelmezett márketinget évekig követve, iszonyat nehéz ismét természetesnek lenni.
Most hogy itt a facebook, digg, myspace (iwiw?) és a többi közösségi oldal, no és persze a blog (lehetséges) utódja a twitter, talán már a küldetésünk is értelmetlenné válik, de addig is folyik még le némi víz a Dunán.
Mi a véleményed? Mit gondolsz?
(Ha szerkeszteni szeretnéd Te is ezt a blogot, akkor csatlakozz a közösséghez, és karcold a falra, hogy Szerkeszteném a blogot! http://kozossegek.inda.hu/onlineuzlet/)